.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوري اسلامي 4 شنبه

* رئيس سازمان ملي جوانان مازندران در آستانه روز جوان گفت هر يكصد ازدواج كه در مازندران انجام مي‌گيرد 16 مورد آن به طلاق منجر مي‌گردد كه 50 درصد اين طلاقها در حوزه جوانان است. وي افزود: عدم آشنايي با مهارتهاي زندگي زمينه‌ساز طلاق در بين جوانان است. وي گفت: در خانواده‌هاي معتقد به شعائر ديني و اسلامي در عين حال كه زمينه‌اي اختلاف و طلاق وجود دارد ولي ا قدام به طلاق در اين خانواده‌ها بسيار اندك و ناچيز است.
* پوشاك منقوش به آرم‌هاي شيطان پرستي در بازار برخي شهرها رواج بسياري يافته است. آتي نيوز نوشت: تعدادي از فروشندگان پوشاك و البسه زنان در برخي مركز خريدها اقدام به فروش روسري با آرم شيطان پرستي به مشتريان مي‌كنند. براساس همين گزارش، اخيراً علائم و البسه شيطان پرستي در تهران افزايش چشمگيري داشته است.
* اختتاميه جشنواره جوان ايراني در بخش تجسمي، درحالي در تالار وحدت به كار خود پايان داد كه "شهرام شكوهي" از خواننده‌هاي غيرمجاز موسيقي، در مراسم اختتاميه اين جشنواره روي سن حاضر شد تا به اجراي قطعاتي بپردازد كه وزارت ارشاد از صدور مجوز براي آنها خودداري كرده بود. به گزارش جهان، اين اقدام درحالي در تالار وحدت و با سوت و كفهاي حاضرين در تالار اتفاق مي‌افتد كه كليپ‌هاي اين خواننده از شبكه‌هاي ماهواره‌اي فارسي زبان درحال پخش مي‌باشد.
* اجراي اركستر فيلامورنيك به مناسبت نيمه شعبان هم از راه رسيد! خبر آنلاين گزارش داد به مناسبت نيمه شعبان، ولادت با سعادت حضرت ولي عصر امام زمان(عج) اين اركستر با قطعاتي از بتهوون، ربرت شومان و ادوارد گربك در تاريخ 5 و 6 مرداد ماه آينده در سالن ديوان شمس تهران برگزار خواهد شد.
* مدير كل روابط عمومي قوه قضائيه در ادامه تكذيب خبر مندرج در ستون جهت اطلاع 28/4/89 كه ديروز به نقل از سايت‌هاي البرز و شفاف به چاپ رسيد افزوده است: نقل اين خبر جعلي بدون انجام تحقيقات و بررسي لازم از سوي آن روزنامه وزين جاي تعجب و تأسف است. بديهي است برخورد قانوني با منبع اوليه انتشار اين خبر كذب نيز صورت خواهد گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.434 seconds.